読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

いーネ!洋楽 和訳ブログ

洋楽和訳ブログ。タワレコよりも「センスのいい」選曲を心がけます!「いい音」だけを厳選しました。

20歳が魅せる!キャッチーでセクシーなR&B

海外の女の子って、実年齢より大人っぽく見えるなぁ

今日紹介する曲のビデオ、歌ってるのは、20歳の女の子なんです!

 

Mabel-Bedroom (メーブル・マクベイ)音楽一家で育った、R&Bアーティストです。

スペインで生まれ、スウェーデンで育ち、今はロンドンに拠点を置いている彼女。

様々な場所で暮らした経験が、きっと彼女の感性を磨いたんでしょうね。

 

クセのないに乗せられた、キャッチーなR&Bは、抵抗なく誰でも楽しめると思いますよ!

 

Mabel-Bedroom メーブル・マクベイ-ベッドルーム

www.youtube.com

Mabel – Bedroom Lyrics | Genius Lyrics

[Verse 1]

You can only see me from the waist down

下半身からなら、私のこと見ていいわよ

And I know that you can only want me when I lay down

私が横になるときだけ、あなた私のことを欲しがることができることも知ってるわ

You only ever need me when the light's out

あなたって消灯する時だけ、私のことが欲しいのよね

Now I'm stuck in the dark

いま私、闇の中で身動きが取れないの

'Cause you've taken it too far

だってあなたったら、度を超しすぎちゃってるから

 

[Pre-Chorus]

So I broke your guitar up against your television

だからあなたのギターを壊したの、TVがあるのと反対方向にね

And I smashed every glass that had in your kitchen

それから、キッチンにあったグラス1つ1つを粉々に割ったの

Why don't we turn off our phones for the weekend?

それぞれの携帯を、週末に向けて電源オフにしない?

Don't tell your friends that we haven't been sleeping

一緒に寝てないことは、友達には言わないでよ

'Cause we're keeping it secret

だって、秘密にしてるじゃない

 

[Chorus]

You can only see me in the bedroom, bedroom

あなたは私のことをベッドルームでだけ見ることができるんだから、ベッドルームで

See me in the bedroom, bedroom

ベッドルームで私を見て、ベッドルームで

You can only see me in the bedroom, bedroom

See me in the bedroom, bedroom

You can only see me in the bedroom, bedroom

See me in the bedroom, bedroom

You can only see me in the bedroom, bedroom

See me in the bedroom, bedroom

 

[Verse 2]

Two days of the week, I was your main thing

週に2日、私はあなたにとっての最優先事項だったわ

'Cause soon enough, I found out that the other days were taken

だってじきに、他の日は取られちゃった、ってことが分かったから

So I don't believe a word that you've been saying

だから、あなたが言ってきた言葉は信じないの

Telling me to come over, but you know that I wasn't sober when I

「来てくれ」って私に言って、でも、私は酔っ払ってなかったこと知ってるでしょ、私がxxとき

 

[Pre-Chorus]

So I broke your guitar up against your television

だからあなたのギターを壊したの、TVがあるのと反対方向にね

And I smashed every glass that had in your kitchen

それから、キッチンにあったグラス1つ1つを粉々に割ったの

Why don't we turn off our phones for the weekend?

それぞれの携帯を、週末に向けて電源オフにしない?

Don't tell your friends that we haven't been sleeping

一緒に寝てないことは、友達には言わないでよ

'Cause we're keeping it secret

だって、秘密にしてるじゃない

 

[Chorus]

You can only see me in the bedroom, bedroom

あなたは私のことをベッドルームでだけ見ることができるんだから、ベッドルームで

See me in the bedroom, bedroom

ベッドルームで私を見て、ベッドルームで

You can only see me in the bedroom, bedroom

See me in the bedroom, bedroom

You can only see me in the bedroom, bedroom

See me in the bedroom, bedroom

You can only see me in the bedroom, bedroom

See me in the bedroom, bedroom

 

[Bridge]

Tension in my body, a light reflecting off of me

私の体内の緊張、光が私を反射してる

Don't we look beautiful, it's a hell of a way to fall

ウチらって美しいわよね、落ちていくための地獄よね

So put your hands upon my body

だから、あなたの手を私の体の上に置いて

The sheets around me softly

私の周りのシーツは柔らかで

I know it's a broken home

壊れた家だってことは知ってるわ

But I don't wanna let it go

でも、終わらせたくないの

 

[Pre-Chorus]

So I broke your guitar up against your television

だからあなたのギターを壊したの、TVがあるのと反対方向にね

And I smashed every glass that had in your kitchen

それから、キッチンにあったグラス1つ1つを粉々に割ったの

Why don't we turn off our phones for the weekend?

それぞれの携帯を、週末に向けて電源オフにしない?

Don't tell your friends that we haven't been sleeping

一緒に寝てないことは、友達には言わないでよ

'Cause we're keeping it secret

だって、秘密にしてるじゃない

 

[Chorus]

You can only see me in the bedroom, bedroom

あなたは私のことをベッドルームでだけ見ることができるんだから、ベッドルームで

See me in the bedroom, bedroom

ベッドルームで私を見て、ベッドルームで

You can only see me in the bedroom, bedroom

See me in the bedroom, bedroom

You can only see me in the bedroom, bedroom

See me in the bedroom, bedroom

You can only see me in the bedroom, bedroom

See me in the bedroom, bedroom

open.spotify.com

twitter.com

〜「いーネ!」を見つけてシェアしよう〜

いーネ!洋楽@関西/AUS (@Shiori_JPN) | Twitter