いーネ!洋楽 和訳ブログ

洋楽和訳ブログ。タワレコよりも「センスのいい」選曲を心がけます!「いい音」だけを厳選しました。

フィフスハーモニーのアリー、期待のDJとコラボ!Lost Kings – Look At Us

こんにちは、いーネ!です。

 

早速ですが、2月に紹介した期待のロサンゼルスのDJデュオ、Lost Kings (ロストキングス)を覚えてくれていますか?

日本一当たる!次に流行る洋楽速報 - いーネ!洋楽 和訳ブログ

 

なんと!!Fifth Harmonyアリーを迎えた新曲をリリースしたんです!

 

これは、チェックしないといけませんね!

 

Lost Kings-Look At Us Now ロスト・キングス-私たちのことを今見て

 www.youtube.com

Lost Kings – Look At Us Now Lyrics | Genius Lyrics

[Verse 1: Ally Brooke]
Oh my Gosh, thought I was stronger

あらやだ、私の方が強かった、って思っちゃったわ
Said I wouldn't be that person, now I'm callin' you

あんな人間には自分はならないだろう、って言ったけど、今あなたを(電話かけて)呼んでるわ
Oh my Gosh, why am I driving?

あらやだ、なんで私ったら(車の)運転してたわけ?
Said won't let myself fall back inside of you
私自身をあなたの中へは逆戻りさせない(あなたの所には戻らない)って言ったのに


[Pre-Chorus: Ally Brooke]
Said we shouldn't talk but now we're talkin'

私たちは話さない方がいいって言ったけど、今は話してるわよね
Said we shouldn't touch but now we're touchin'

私たちは触れ合わない方がいいって言ったけど、今は触れ合ってるわよね
Said we wouldn't, said we wouldn't, who we fooling?

私たちはしないだろうって言ったのに、しないだろうって言ったのに、私たちは誰をもて遊んでるのかしら?
Probably shouldn't
たぶんすべきではないわ


[Chorus: Ally Brooke]
Look at us now

私たちを見て
I just drove to your house, ready for another

ちょうどあなたの家まで運転したわ、他の...に準備万端よ

When we ain't together

私たちが一緒にいなかったとき

Don't this just feel better, yeah?

よりよく感じられなかったかしら、ねえ?

We're better when we're not tied down
束縛されてなかったときの方が、私たちうまくいってたわよね
Turn my ex to my rebound, ready for another

元カレを私のリバウンドにするわ、他の...に準備万端よ
When we ain't together

私たちが一緒じゃなかった時
Don't this just feel better, yeah?

よりよく感じられなかったかしら、ねえ?
Look at us now

私たちを見て
Look at us now
私たちを見て


[Verse 2: Ally Brooke]
Wakin' up, feelin' stupid

起きて、バカバカしく感じるわ
Said I wouldn't be that person, now I'm here with you

あんな人間には自分はならないだろうって言ったのに、私は今あなたとここに一緒にいるのよ
Should've known that I would do this

私はこれをするだろう、って分かるべきだったわ
Why do I even try, try, try, try
なんで試してすらいるのかしら


[Pre-Chorus: Ally Brooke]
Said we shouldn't talk but now we're talkin'

私たちは話さない方がいいって言ったけど、今は話してるわよね

(Now we're talkin')

(今私たちは話してる)
Said we shouldn't touch but now we're touchin'

(We're touchin' now)
(今私たちは触れ合ってる)

私たちは触れ合わない方がいいって言ったけど、今は触れ合ってるわよね
Said we wouldn't, said we wouldn't, who we fooling?

私たちはしないだろうって言ったのに、しないだろうって言ったのに、私たちは誰をもて遊んでるのかしら?
Probably shouldn't
たぶんすべきではないわ


[Chorus: Ally Brooke]
Look at us now

私たちを見て
I just drove to your house, ready for another

ちょうどあなたの家まで運転したわ、他の...に準備万端よ

When we ain't together

私たちが一緒にいなかったとき

Don't this just feel better, yeah?

よりよく感じられなかったかしら、ねえ?

We're better when we're not tied down
束縛されてなかったときの方が、私たちうまくいってたわよね
Turn my ex to my rebound, ready for another

元カレを私のリバウンドにするわ、他の...に準備万端よ
When we ain't together

私たちが一緒じゃなかった時
Don't this just feel better, yeah?

よりよく感じられなかったかしら、ねえ?
Look at us now

私たちを見て
Look at us now
私たちを見て


[Bridge: A$AP Ferg]
I wanna touch, I wanna rub, I wanna kiss, I wanna love

触れたい、こすりつけたい、キスしたい、愛したい
I wanna uh

俺はしたい、ああ
I wanna go, I wanna stay, I wanna leave, I wanna lay

行きたい、とどまりたい、去りたい、横になりたい
I wanna hug

ハグしたい
Keep telling me that it's okay, don't wanna play

「いいよ」って俺に言い続けてくれ、もて遊びたくはないんだ
Don't wanna argue or fuss

言い争ったり、気をもみたくはないんだ
Don't wanna hurt, don't wanna curse

傷つけたくない、ののしりたくない
It be the girls like you that I won't wanna trust

お前みたいな女は信用したくないんだ
Lust

切望するさ
Really wanna come to, I don't really know how to run from you

マジで正気に返りたい、どうやってお前から逃げたらいいのか俺マジで分かんないんだ
And I'm not here 'cause I want to be

俺はここにはいないぜ、だって俺は...になりたいから
I'm just here 'cause I want you

俺はただここにいるんだ、だってお前のことがほしいから
Can we just kick it like kung fu?

俺たちはカンフーみたいにそれを蹴飛ばせるか?
My heart's feelin' like what a dumb fool

俺のハートは、なんてバカでマヌケなんだ、って風に感じてるさ
Man, it felt like I was the only one

ああ、それは俺はたった1人だった、って風に感じたぜ
I know there was a reason why I felt you

俺は分かるんだ、そこには理由があったってことをな、なんでお前のことを感じたのかっていうな

 

[Chorus: Ally Brooke]
Look at us now

私たちを見て
I just drove to your house, ready for another

ちょうどあなたの家まで運転したわ、他の...に準備万端よ

When we ain't together

私たちが一緒にいなかったとき

Don't this just feel better, yeah?

よりよく感じられなかったかしら、ねえ?

We're better when we're not tied down
束縛されてなかったときの方が、私たちうまくいってたわよね
Turn my ex to my rebound, ready for another

元カレを私のリバウンドにするわ、他の...に準備万端よ
When we ain't together

私たちが一緒じゃなかった時
Don't this just feel better, yeah?

よりよく感じられなかったかしら、ねえ?
Look at us now

私たちを見て
Look at us now
私たちを見て

Lost Kings on Spotify

WeAreLostKingsVEVO - YouTube

Look At Us Now (@wearelostkings) | Twitter

〜「いーネ!」を見つけてシェアしよう〜

いーネ!洋楽@AUSワーホリ→神戸 (@Shiori_JPN) | Twitter